Защо паркинг бариери, а не антипаркинг скоба

паркинг бариериЕдна от целите на модерните паркинг бариери е поставяне на механично заграждение около определена територия с цел забрана за паркиране в нея. Защо тогава не са замествани по-често с антипаркинг скоби, които са по-компактни, заключват се с катинар, подходящи са за монтаж върху всеки тип настилка, и са от също толкова устойчив неръждаем метал?

Всъщност, причината е предимно в техните размери. Те са подходящи като ограничител в уличния трафик или малка антипаркинг система, но не могат да изпълняват ролята на основно контролно устройство в паркинги с голяма обществена посещаемост. Въпреки това те, както и антипаркинг колчетата, много често се монтират съвместно с бариерите.

Докато бариерата организира трафика в целия паркинг, тези съоръжения просто очертават малка по площ територия, забранена за паркиране. Това би могло да е вашето запазено място в паркинг зоната, както и входът на гаража ви. Присъствието им е начин за индикация за непозволен достъп до определена територия.

Антипаркинг скоба

Устройството е изградено от много здрав висококачествен метал, който е устойчив на механични сблъсъци, всякакъв тип атмосферни въздействия и вредните влияния на водата. Скобата никога няма да се счупи, огъне, изкриви, да избелее от силни UV лъчи, ръждяса или корозира. Все пак, тя не се монтира при места, където обикновено се концентрира голям дебит на вода след валежи.

Съоръжението е специално  пригодено за външен монтаж, и проектирано да работи дълги години в изключително широка температурна амплитуда. Активността й е резултат от акумулатор и независимо захранване от батерии. Добавена е и вградена аларма, която сигнализира при механичен удар. Нещо повече – повечето от тези устройства предпазват самите превозни средства в случаите, когато такива попаднат върху тях.

Малкото съоръжение действа изключително просто и обикновено се контролира с дистанционно управление. То може да се задейства от водачът на превозното средство или от оторизирано лице на частното паркомясто, като специален бутон за пропуск снишава корпусът на скобата и допуска паркиране. Всяка стандартна антипаркинг скоба може да удържи при сблъсък превозно средство с тежест до 5 тона.

Определено, тези механизми са умален вариант на системата за ограничаване на достъпа до автомобили. Компактни, удароустойчиви и с възможност за задвижване от голямо разстояние, те са удобен вариант за запазване на лично паркомясто. Стоперите обаче не притежават физическият и функционален капацитет, за да изградят самостоятелна система за контрол на достъп – дейност, с която бариерите изпълняват от години.

Бариери за ограничение на достъп до паркинг

Докато скобите и колчетата охраняват зони за едно или две превозни средства, класическата бариера с вертикално задвижвано рамо обикновено упражнява контрол върху всички постъпващи в обекта автомобили. Затова и в повечето случаи се намира във входната зона към външен и вътрешен паркинг, като за преодоляването й се изисква идентификационен пропуск или платен билет за пропуск.

В модерните системи за контролиран достъп бариерата се управлява от отдалечено разстояние. Това прави излишно присъствието на физически охранители – оторизираните лица просто удостоверяват правото си на пропуск и преминават навътре. Цялата система се наблюдава с помощта на видеокамери, които алармират при някаква нередност. Затова и тези съоръжения се използват не само с цел охрана на паркоместа, но и за влизане в голям брой обществени, административни и търговски институции.

Свържи се с нас
Свържете се с нашия екип, за да получите всички характеристики и цени на предлаганите от Ви Макс паркинг бариери
Защо паркинг бариери, а не антипаркинг скоба
5 (100%) 1 гласа